Skip to main content

Edukacja matematyczna w przedszkolu. Od ROZUMOWANIA OPERACYJNEGO do KONSTRUOWANIA I ROZGRYWANIA GIER

Current Status
Not Enrolled
Price
198 zł
Get Started

Matematykę można kochać albo jej nienawidzić bądź się jej po prostu bać. Nasza relacja z nią kształtuje się podczas pierwszych lat życia. W życiu dziecka jest więcej matematycznych dylematów niż mogłoby nam się wydawać. Edukacja matematyczna daje przedszkolakom szansę na naukę orientacji w czasie i przestrzeni, wyciągania i analizowania wniosków, przeprowadzania porównań czy chociażby sprawiedliwego rozwiązywania konfliktów.

Podczas kilkuletniej edukacji przedszkolnej dzieci mogą przejść przez 11 bloków matematycznych. Są to zagadnienia przeznaczone zarówno dla młodszych, jak i starszych przedszkolaków. W pierwszej części szkolenia omówionych zostało pierwszych pięć bloków, w tej zaś części dowiecie się, jak wprowadzić kolejne sześć bloków.

  • BLOK VI Operacyjne rozumowanie
  • BLOK VII Zadania z treścią
  • BLOK VIII Miary
  • BLOK IX Geometria
  • BLOK X Finanse dzieci, czyli mała ekonomia
  • BLOK XI Konstruowanie i rozgrywanie gier matematycznych
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
  • Poznasz kolejne bloki matematyczne, które są kontynuacją bloków z pierwszej części szkolenia.
  • Zrozumiesz jak dostosować tempo wprowadzania kolejnych bloków do poziomu wiedzy i umiejętności swoich przedszkolaków.
  • Dowiesz się, jak sprawić by zadania matematyczne stały się ciekawym wyzwaniem dla dzieci.
  • Dowiesz się, jak nauczyć dzieci wykorzystywać matematykę w życiu codziennym.
  • Poznasz wachlarz pomysłów na zajęcia dydaktyczne, które od razu wprowadzisz do swojej pracy.
  • Nauczysz się, jak skutecznie utrwalać umiejętności matematyczne dzieci, stosując metodę „1+3”.
  • Dowiesz się, jak angażować rodziców, aby włączali się w edukację matematyczną dziecka.

W wieku przedszkolnym (3–7 lat) przypada szczególny okres w rozwoju dziecka, charakteryzujący się poznawaniem rzeczywistości poprzez doświadczanie, uczenie się „przy okazji”, a także zauważanie zachodzących zmian.

Aleksandra Tabaczyńska

Jestem absolwentką edukacji przedszkolnej i terapii dziecka na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyłam diagnozowanie uzdolnień matematycznych dzieci na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie pod okiem profesor Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, a także kurs I i II stopnia „Dziecięca matematyka” oraz „Nauczycielska diagnoza uzdolnień matematycznych dzieci. Zasady rozwijania uzdolnień matematycznych”. Od 2015 roku prowadzę Klub Małego Matematyka. Jestem współautorką programu „Rozwijanie umiejętności matematycznych dzieci w klasie II” oraz innowacji pedagogicznej „Polubić matematykę” skierowanej dla dzieci w wieku przedszkolnym. Matematyka to moja pasja, którą mam przyjemność dzielić się z innymi nauczycielami przedszkoli oraz szkół podstawowych.

Zapraszamy do skorzystania z naszego szkolenia. Za pierwszym razem wymagane będzie przechodzenie przez lekcje według zadanej kolejności. Po ukończeniu danej lekcji możesz do niej wrócić w dowolnym momencie, kiedy tylko zechcesz! Gdy już poznasz wszystkie treści i prawidłowo odpowiesz na pytania testowe, będziesz mieć możliwość pobrania zaświadczenia ukończenia szkolenia!

Czy chcesz mieć dostęp do wszystkich szkoleń EduAkcji z zakresu wychowania przedszkolnego na jednej platformie? Skorzystaj z kodu rabatowego platforma20, który obniży cenę regularną aż o 20% za dostęp do ponad 20 szkoleń.
Poznaj wszystkie nasze szkolenia: www.edu-akcja.pl/tematyka/

Kup dostęp do wszystkich szkoleń!

z kodem  platforma20

Zapraszamy do pobrania materiałów dodatkowych do szkolenia:

Ocena szkolenia

0.0
Średnia ocen
Liczba ocen: 0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Podziel się swoją opinią na temat naszego szkolenia!
No Reviews Found!
Show more reviews
Podziel się swoją opinią na temat naszego szkolenia!